Welkomstpagina
voorpg.jpg

Welkom op onze Wiki!

Wij zijn 9 studenten van het eerste jaar Bachelor in de Orthopedagogie.
Wij kregen de opdracht om samen een Wiki-site te maken.
Als thema kregen wij ‘Kinderen met kanker’.
Dit thema sprak ons erg aan en we zijn er dan ook onmiddellijk ingevlogen om de site tot een goed einde te brengen.
We waren heel erg gemotiveerd en we zijn er helemaal voor gegaan!

Ons thema was ‘Kinderen met kanker’, dit hebben wij helemaal uitgewerkt en onderverdeeld. Op deze site kan u verschillende onderverdelingen vinden binnen het thema, zo hebben we het over hoe de broers en zussen reageren als ze te horen krijgen dat hun broer/zus kanker heeft, cardiale tumoren, de pijn bij kinderen die kanker hebben, de ontwikkeling en behandeling van Leukemie bij kinderen met het Downsyndroom en gezondheidsproblemen na een behandeling van kanker.
Ieder lid van onze groep heeft een artikel zelfgekozen en het onderwerp volledig uitgewerkt, de auteur werd besproken, het artikel zelf samengevat en in een powerpoint geplaatst.
Al de info die we gevonden hebben rond ons thema hebben we samen gebracht in deze wiki.

Deze wiki heeft ons heel wat bijgeleerd. Doordat iedereen een verschillend artikel had leerde je veel bij over verschillende onderwerpen binnen het overkoepelende thema.

Hopelijk geniet u evenveel van de site als wij doen!

Het wiki-team

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License